torsdag 10 maj 2012

Nytt utseende!

En rolig nyhet är att mina kort finns nu till försäljning på Magasin Hemmavid, en mysig butik som ligger i Östhammar. Där finns det mycket fina saker att köpa. Så har jag ordnat med ett nytt utseende till min lilla blogg. Tiden bara flyger iväg när man sitter framför datorn, det en leder till det andra. Så har man hittat massa nya roliga saker att titta på. Har varit inne på en sida som heter Vintage made for you. Där finns det många vackra bakgrundsbilder som man kan använda det är bara till att bestämma sig för vilken man vill ha, kan säga att alla är fina. Ska lägga in nya bilder på kort som jag har gjort, det kommer att komma lite vanliga foton oxå då jag tycker om att kort.Ha det gott //Carina

1 kommentar:

  1. Hej Carina!

    Våra kunder tycker att dina kort är jättefina och vi har sålt en del. När vi får tid ska vi också lägga ut lite i webbshopen.

    Hälsningar
    Monica och Christina

    SvaraRadera